گذشت زمان نباید سبب فراموشی دوران دفاع مقدس شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 166
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
 
نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس:
گذشت زمان نباید سبب فراموشی دوران دفاع مقدس شود

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: نباید گذشت زمان جامعه را به سویی سوق دهد که اهداف دوران دفاع مقدس فراموش نشود.

خبرگزاری فارس: گذشت زمان نباید سبب فراموشی دوران دفاع مقدس شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن علیمردانی ظهر امروز در مراسم افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی رازی زنجان، اظهار کرد: حماسه رزمندگان اسلام در تاریخ کشور ثبت شده و شجاعت، صبر و ایثار رزمندگان اسلام فراموش نمی‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم به عنوان رهروان واقعی و عملی شهدا باشیم، تصریح کرد: پیام و وصیت‌نامه شهدا برای ایجاد وحدت در جامعه تاثیرگذار بوده و پشتیبانی از ولایت فقیه از ویژگی‌های رزمندگان اسلام بود.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایمان به خداوند متعال و عشق به ولایت موجب پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس شد.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی جامعه مدیون ایثارگری‌های رزمندگان، شهدا و جانبازان است، افزود: باید ایثارگری‌های رزمندگان به جامعه معرفی شود.

علیمردانی خاطرنشان کرد: همه شهدا دریای صداقت، ایثار و فداکاری بودند که فقط با خدا معامله کرده و رضایت خداوند متعال را در نظر داشتند.

وی یادآور شد: امیدواریم به عنوان رهروان واقعی شهدا، شهدا را همواره در یاد داشته و آنها را فراموش نکنیم.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه اسلامی شاهد صبر و ایثار خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است، افزود: باید این حماسه‌ها به خوبی در جامعه تببین شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی رازی زنجان یادآور شد: خدمات‌رسانی به مناطق محروم از وظایف همه افراد جامعه و مسئولان است.

علیمردانی خاطرنشان کرد: امیدواریم دست‌اندرکاران این مجموعه در خدمات‌رسانی به مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

 




:: برچسب‌ها: گذشت زمان نباید سبب فراموشی دوران دفاع مقدس شود ,



مطالب مرتبط با این پست
.